18 listopada, 2013

Klasyczne botki? Tak, poprosze!

 jacket / kurtka  no name 

blouse / bluzka – Orsay
sukienka / dress – no name
bag / torebka – zabrana mamie (ma z 15 lat!) ;)
shoes / buty  – elilu.pl

W dzisiejszej  stylizacji wykorzystałam rzeczy klasyczne i proste. Uwielbiam proste połączenia z jednym ciekawym elementem - tutaj są to  botki. W życiu nie miałam tak wysokich butów (tak, tak są wygodne o dziwo)! :D Niby są zwyczajne, ale TA platforma dodaje im czegoś hmm.... wyjątkowego ;). No i przede wszystkim pasują do wszystkiego, to co lubię najbardziej. No to teraz mam już botki na obcasie i botki na płaskiej podeszwie, (możecie zobaczyć tutaj (klik) więc jestem gotowa na zimę ;) A jak Wasze realizowanie jesiennej wishlisty? Mi się marzą jeszcze świece yankee candle na takie zimne wieczory (macie jakieś swoje ulubione zapachy?).



7 komentarzy:

  1. Buty śliczne, podoba mi się także sukienka :)
    piesio<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty butami , ale jaki śliczny piesek ! :)

    Mam do Ciebie pytanie. Wiem, że kiedyś robiłaś remont pokoju i odmalowałaś (chyba) stare meble, mogłabyś napisać w jaki sposób, jaką farbą itp ? :) Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    fck.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://smallsaphire.blogspot.com/2013/08/remont-backstage.html w tym poście opisałam mniej więcej jak zrobiłam remont, zachęcam do zerknięcia ;) Pozdrawiam i powodzenia w blogowaniu, bo widziałam, że dopiero zaczynasz ;)

      Usuń
  3. Wiesz, Tobie to chyba wszystko pasuje! W każdej stylizacji Ci dobrze :) Ja też dołączam do grona tych, którzy oprócz butów zwrócili uwagę na sukienkę. Podoba mi się i krój i kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie wygladasz :))

    OdpowiedzUsuń